Badlands

Nu sitter jag och lyssnar på the boss. I går tipsade jag ju om lite musik. De va från hyfsat okända band. Dessa band tillhör inte favoriterna i min spellista ska sägas. Favoriten är Bruce Springsteen. Jag såg honom live i December och sedan dess har jag inte lyssnat på mycket annat. Med undantag då jag skulle på Kent och Håkan konsert, just den veckan var de dem som rullade i högtalarna. Men nu Bruce tillbaka igen. Hans musik är legendarisk och tidsfri, låtarna kommer att hålla i flera hundra år till. Han använder mycket magnifika instrument som fiol, munspel och saxofon. Man tröttnar aldrig ! 
Jag är intreserad av frisyrer och hår så jag har kollat in några hårtrender som jag tänkte visa för er i morgon. Ses då.



Bild från Håkan konserten och även den innehöll en hel del blås instrument.
Jag gillar verkligen hans Led Zepplin t-shirt som han hadde på sig där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0