Fullt upp

En till full bokad dag har snart nått sitt slut. Det började med att jag följde med till Strömsholm. Det var ju inte det roligaste beskedet men det var endå väntat. Känns ju bättre när man vet vad felet är. Synd bara för hon har ju en stor personlighet och är så söt, glad och positiv. Och inte alls så stoig av sig. Men men..Jag och Lotta fikade på Markan innan vi åkte hem också,
Efter så mockade jag åt Nectar och Navve sen åkte jag hem och sov ett tag. Efter de red jag med mamma i skogen jag på Nectar och mamma på min häst.
Till sist nu i kväll var vi på Engsö slott, spökslottet. Nu är jag så trött så jag berättar mer om det i morgon. Kom tillbaka då alla spökfantaster. Godnatt!


Engsöslott


Kommentarer
Postat av: Amanda

Men åh! Ring mig när du ser det här, jag vill höra allt om hur du hade det på engsö!!!!!!!!

2008-08-14 @ 10:31:03
URL: http://ljungamanda.webblogg.se/
Postat av: Evelinn

japp jag gör det när jag kommit hem från stallet :)

2008-08-14 @ 11:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0