Hemma igen

Hej alla läsare. Antalet unika besökarna på bloggen har ökat under helgen trots att jag inte skrivit något. Det är roligt. Lovar att uppdatera er mer under veckan. I går till idag har jag befunnit mig i Jonathans sommar stuga som ligger vid Hallsberg. Där har vi bara tagit de lungt och myst med hans släkt. Vi har fiskat kräftor och haft kräftskiva. Det var den första kräftskiva jag varit på. Jag har inte ens ätit kräftor någon gång före igår. Men nu har jag smakat och det var ingen hitt tycker jag. Det ser ju inte så inbjudende ut heller. Mest läskiga....


Visst ser de läskiga ut?

Kommentarer
Postat av: sofia

Svar: Tack! :)

2008-08-17 @ 23:53:37
URL: http://ffian.blogg.se/
Postat av: karldavid

snyggt bloggat schwester!

2008-08-18 @ 00:15:34
Postat av: Evelinn

Thank you Brother !

2008-08-18 @ 00:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0