Jag bor på ett zoo

Efter att jag klippt gräset så städade jag mitt hus. Jag har ju ett eget hus, inte så att jag flyttat hem ifrån eller så (inte än iallafall) utan det står på tomten. Det är riktigt skönt att ha det egna lilla huset att krypa in i när man vill va ifred eller mysa med en viss person. Det är inte lika kul att jag måste städa det själv. Mamma och pappa bryr sig ju inte hur det ser ut hos mig de är ju endå aldrig där. Så det är jag som måste städa det, och visst de flesta i min ålder brukar ju städa sina rum själva så inget konstigt med det. Det är bara det att jag inte kommer mig för så ofta att städa där. Så när jag väl gör det brukar jag träffa på massa olika små äkliga djur. Som idag till exempel sög jag upp tre stycken spindlar!!!!! Usch säger jag bara, jag hatar spindlar. Men att jag aldrig lär mig att jag måste städa en gång i veckan. Säger till mig själv varje gång att skärp dig nu Evelinn. Men blir aldrig så, förens nu. Nu menar jag verkligen att jag ska skärpa mig. Vill ju inte direkt sova med spindlar i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0