Not lost

Helt otroligt att jag fortfarande har läsare här på bloggen trots att jag har blivit dålig på att uppdatera. Nu börjar jag få tillbaka sugenv att bloggga igen när jag ser att ni är kvar. Idag är det Måndag och jag gick i skolan 8.15- 15.30. Skoldagen var riktigt rolig. Matten är den enda lektionen som vi kommit igång att arbeta på tycker jag. Jag vill börja lära mig saker nu och plugga. Varför ska starten vara så seg? På historian kollar vi på den första Arn filmen så det är chill. Men den är ju sorglig när jag vet vad som händer i tvåan. Nu ska jag gå och äta en bulle som mamma bakade igår. Hörs kanske senare :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Håller med dig om att skolstarten är jätteseg. Vill också börja plugga!

2008-08-25 @ 21:05:24
URL: http://sippingtea.devote.se
Postat av: Amanda

åh, vad gott med bulle...

2008-08-26 @ 19:45:12
URL: http://ljungamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0