Pizza? Nej tack!

Snart börjar skoan igen. Ibörjan av lovet var jag riktigt duktig på att träna. Pumpade på gymmet mint två gånger i veckan plus att jag red varje dag. Sen la jag av och åt istället massa godis, pizza och drack cola. Så har det vart ända tills nu. Det har vänt och jag är istället jätte sugen på att träna och äta mat som är bra för kroppen. Melon har blivit mitt favorit snacks. Idag har jag ätit en hel galia melon. Det är så gott. Jag såg ett klipp från topp hälsa där de provade olika detox-drinkar. Jag fastnade för en som bestod av vattenmelon, lime och ingefära. Mums så gott de lät, och nyttigt var det ju också. Blir nog att göra en sån någon dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0