Sjukt

Nej det är inte inbillnig de jag och Jenny upplever i stallet. Idag inträffade massa konstiga saker men de allra sjukaste var när vi stod och mockade. jennys mobil ringer och på henns display står det att de äe jag som ringer.
Då frågar hon mig varför ringer du till mig. Jag svadade nej det är itne jag som ringer, min mobil ligger i fickan dessutom har jag inga pengar på den så det går inte att ringa från den. Men så svarar hon allafall och då äre bar når brus eller nått liknande. Sen kollar jag på min mobil och då står det att jag ringt Jenny fast jag inte har det eller ens kunnat göra det. Helt sjukt!
Nu ska jag sova ett tag senare i kväll blir det nog kanske att gå på fest ;) Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0