Skola imorgon

Efter att jag varit på stan så var jag en liten stund i stallet och borstade Navarino. Sen åkte jag, Felicia och Amila och kollade vilka klasser vi skulle hamna i. Jag och Felicia hamnade i samma klass. Det var fyra år sedan vi gick i samma klass sist. Men det var väldigt skönt att hammna med henne så att jag känner någon. Amila kom inte i samma klass som oss eftersom att hon ska gå natur. Men jag tror att även hon vart nöjd med klassen. Sedan åkte jag hem och åt tacos med familjen, David och Eveline var också här. Men nu måste jag sova så att jag orkar gå upp i morgon. Börjar 8.15. God natt!


Köpte även ett 7 ämnes block och pennor på Bokia idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0