Tea time

I helgen har jag mest umgåts med Jonathan. Han fyllde år i går så då bjöd jag honom på bio, mysigt vare. Idag ska jag ta det lungt det har jag ju gjort hela helgen så lika bra att förtsätta på det spåret. I morgon är det skola igen och det är väl okej. Jag skulle egentligen jag haft sovmorgon i morgon, men nu ska jag läsa både matte A och matte B i ettan så då har jag fler lektioner än om jag bara skulle läst matta A så då rök min sovmorgon på Måndagar. Inte mycket att göra åt, det är ju skönt att bli klar med matten. Jag gick upp tidigt idag för Jonathan skulle jobba så då gick jag upp sammtidigt som honom. Så tidigt var det inte klockan var nio, det är en bra tid att gå upp. Nu ska jag dricka upp mitt te sedan åka till stallet.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0