Trött trött

Idag var då första skoldagen. Jag slutade redan klockan ett men då var jag jätte trött så jag sov i två timmar efter skolan. Trots de är jag jätte trött nu med så ska gå och sova snart. Schemat var bra, ska inte klaga. Kunnde nästan inte blivit värre än i nian. Klassen verkar också bra. Mest tjejer hela 21 st endast 6 killar. Inte så många som kommer från köping så det var många nya ansikten för mig vilket alltid är trevligt. Nu längtar jag efter att få börja pluggga historia, samhällskunskap och svenska. Det är mina favorit ämnen, jag vill lära mig massa. I kväll var jag även på kusen möte. Jag tycker det är viktigt att man engagerar sig i sin klubb som i mitt fall sitter jag som vice ordförande i ungdomssektionen. Det är ett stimulerande och roligt jobb men det tar ganska så mycket tid. Jag år se hur länge jag kan sitta med. Nu ska jag jag mysa med en kopp te, sedan gå och läsa min bok för att sedan sova. 

Jag börjar känna skillnaden mellan vardag och helg nu. På ett sätt är det skönt. Man får in rutiner och så uppskattar man helgerna mycket mera, men självklart är det skönt med sommarlov också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0