En härlig Tisdag

Idag hade jag endast en lektion som var samhällskunskap. Vi ska börja jobba med politik och eftersom att jag är intreserad av det så hoppas jag att det ska bli kul. Efter det hade vi skrivning i aulan, svenska! Jag känner mig nöjd och det känns som det gick bra men det som oroar mig är att jag vart klar efter en timme redan, vi hade tre timmar på oss. Jag har aldrig någonsin i hela mitt liv gått tidigare från en skrivning eller prov. Läraren har alltid varit tvungen att säga du Evelinn nu måste du vara klar. Men jag hittade flytet och var nöjd med min text så då äru ju bara onödigt att sitta kvar där i två timmar till.

Nu ska jag och Jonathan köpa mat och äta. Väntar på att han ska duscha klart. Sen ska han hjälp mig med matten :)
XXXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0