från förra veckan

hej bloggen ;) Jag ska försöka bli aktiv här igen, och eftersom att jag inte skrivit på länge har jag lite att ta igen. I torsdags vare skutt med tema historia. Jag hade tänkt att vara grek eller rommare eller nå med gladiatorsandaler. Men det känns lite tråkigt plus att alla nästan var det så jag valde att vara Marlyn Monroe. Kanske inte lika historiskt men endå. Troligtvis var jag inte heller lika snygg som hon men de e ju svårt eftersom att hon var typ världens snyggaste.
Jag ser inte så lik ut på kortet men det var bättre än det ser ut.


Jag glömmde helt bort att ta några kort men den här tog jag på natten och den är inte så bra. Håret och sminket var inte heller på topp efter allt dansande. Men ni ser ju i allafall klänningen.


This is from Madame Tousseaus

Kommentarer
Postat av: amila

du var ju jätte lik snyggo!!

2008-10-13 @ 18:48:29
URL: http://amila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0