Hej bloggen

Jag har inte varit på topp så har inte känt för att skriva. Hur mår ni? Roligt att ni troget följer mig varje dag för jag antar att det är samma personer då unika visningar alltid ligger stadigt där den ligger. Förutom när jag skrvier ofta då går den upp :)

Idag hade jag inställd franska så hade bara Engelska och Data sen klassråd men det räknas inte. Jag kom hem halv tre och från då tills nu har jag pluggat massa matte. OCH det var riktigt kul, jag dyker djupt in i mitt huvud och bara koncentrerar mig på matten. Det är rikgt skönt faktiskt, om man väl hittar den där riktigt djupa koncentrationen. Fast nu fyra timmar senare känner jag mig lite seg i huvudet, så då vare lika bra att sluta har ju hela dagen i morgon på mig att plugga också. Plus att jag måste plugga franska nu snart så vill inte känna mig helt grötig i huvet då.

Det ska bli skönt med lov. Inte mkt kvar alls till dess. Imorgon går jag som vanligt på torsdagar 11-14 och på fredag ska jag bara skriva matte provet, sen så sen är det lov ;D
 
Nu ska jag bara äta sen är det dax att plugga igen. Men det gör inte så mkt för I like it ;)

xxxxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0