Poor men wanna be rich, rich men wanna be kings, And a king aint satisfied till he ruels everything

Idag slutade jag kvart över tolv. Hade bara två lektioner matte och svenska. På svenskan gick vi igenom saker inför imorgon då vi har aula skrivning. Jag är faktiskt taggad inför den. Jag hoppas att det finns ett ämne som just jag brinner extra mycket för men det kommer att finnas tio stycken att välja så nått ska jag nog hitta.

Efter skolan gick jag och Felicia och åt lunch på Latte, smaskigt & trevligt vare! Vi tog även en sväng förbi bokia där jag köpte stift och sen en sväng på hemköp där vi köpte frukt. Måste ju ladda upp till imorgon. Sen har jag inte gjort så mycket mer idag. Pluggade lite matte. Jonathan kan du hjälp mig? Jag fastnade lite.

Lite senare ska jag till stallet för att rida, det blir hoppning idag. Det vare igår med. Hade hoppträning för Hanna det gick bra men han känndes inte riktigt 100%-ig. Hoppas det känns bättre idag.

Nu ska jag chilla lite med den bästa musiken innan stallet!

Take Care : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0