Helgen!

I fredags var jag ledig då sependerade jag dagen med att rensa min garderob och flytta ut all resterande kläder till en ny. Så nu har jag en garderob som jag kan gå in i det känns skönt den är inte stor men större än dem förra. Mamma och pappa ville bygga en trapp upp till vinden där inne men jag hindrade dem och gjorde om det det min garderob istället :) På kvällen klippte jag Anton och Jenny :) Det vart bra!

I Lördags jobbade jag i stallet sen tränade jag för Astir och det var det bästa jag någonsin gjort det gick fint. Sen var det middag på Athos men släketen det vr trevligt. Sedan sov Jonathan här hos mig.

Söndagen tävlade jag och det gick bra. Det var hoppning men det var lågt så han bryrdde sig inte då. Ska hoppa en högre klass nästa gång då går det nog bättre för då brukar han ta i mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0