Hur kunnde matte bli så kul ?

Och vem kunnde ana att samhäll innehöll så mycket matte? Nu måste jag ta och sluta med matten fast egentligen vill jag inte det för det är så roligt. Jag har blivit tvungen att räka matte varja dag för att inte komma efter i planeringen. Fast det gör mig inte så mycket för det är faktiskt riktigt roligt nu. På högstadiet tyckte jag det var bland de tråkigaste ämnena men nu är det riktigt kul. Vad kan det bero på ? Idag räknade jag till och med mycker mer än jag behövde, det är ju så kul och idag hade jag mycket tid över. Så nu ligger jag före planeringen det känns skönt. Men var det kaffet eller chokladen som gjorde det så kul ? Kanske en del, fast i skolan har jag ju inte det och då är det lika roligt. Jag tror det har att göra med att det är ganska så lätt plus att vi har en jätte bra lärare som förklarar så man verkligen förstår, då blir det ju lätt. Det hade jag inte i nian. 

Nu längtar jag till gymmet. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0