Jag är på bra humör

Idag gick jag bara iskolan ett till halv fyra den andra halvan hade vi frilufts dag så då gick jag bara i en och en halv timme. Man kunnde välja att springa en mil för att nå upp till de högre betygen men jag kännde mig inte riktigt 100 och sen så lät en mil sjukt långt så jag gick 6 km istället. Det var skönt! Efter skolan har jag bara suttit här vid datrorn och pluggat, har skrivit klart min inlämmning uppgift om massmedia. Imorrgon ska jag lämmna in den för feed back sen får jag tillbaka den för att ändra den om de behövs. Det är jätte bra tycker jag, då har man ju större chans att få ett bra betyg. Nej nu ska jag kolla på tv, det är inte ofta. Eller ju ganska ofta nu när andr avenyn börjat och så ska jag dricka grönt te. Så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0