Rätt till oro, eller?

Hej allihoppa!

Skoldagen var helt okej.  Men jag oroade mig några gånger för att det skulle bli någon otäck skolmasak. Man vet ju inte vad människor kan få för sig nu förtiden. Det som hände i finland början av veckan är hemskt och eftersom att polisen hade hittat vapen hos en 16-årig kille från köping och dessutom en film med hotfull bild blir man ju rädd.men man kan ju inte gå och oroa sig för det hel tiden heller. Bara hoppas påp att det inte händer. Eller det ska inte hända rättare sagt.

Nu ska jag käka nudelwok med chasew nötter. Sedan träna med Malin för Hanna.
Senare ska jag nog åka till Jonathan.

Ha en bra kväll allesamans! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0