sen som alltid igen ?

oj oj !

Nu måste jag skynda iväg. Sitter och lyssnar på Kent och tiden flyger iväg. Jag är själv hemma ikväll mamma och pappa är ju på fest och Jonathan jobbar. Så nu ska jag möta upp Amanda så ska vi gå och käka, sen vidare skulle jag tro!

Dagens hinner jag nog ända lägga upp:



T-shirt= MQ
Chinos= Lindex
Skor= Vaga Bond ( varför har jag nästan bara vaga bond skor?)
Ska även ha en kofta och jacka så klart ! Det är riktig höst nu ju!!


Jag hatar egentligen spetsig tå, med med de där spännerna så känndes
den lite med rockie så då funkar de!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahaha, vad kul, när du publicerade det där inlägget, så stod jag på busstorget och väntade på dig :P senis!!!

2008-09-14 @ 18:30:50
URL: http://ljungamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0