Uppdatering

hej bloggen! Ett tag sedan sist.

Idag har jag iallafall varit på gymmeet och tränat det var skönt. Efter det var jag och kollade på innebandy (sverigespelen)
Sedan var jag tvungen att färga håret lite. Mina lockar och min längd på håret är äkta men inte min färg. De flesta människor tonar, färgar eller slingar ju sitt hår så inget konstigt med det. De är ju få människor förunnat ha en fin naturlig färg, de flesta har ju nån råttfärgs liknande matt hårfärg.
Har ingen förebild men en mellan och efter bild kan jag bjuda på.


Man kan inte ta ett seriöst kort när man ser ut så där i huvet.


Huvudsaken var att resultatet vart bra iallafall:)


Kissen ville oxå vara med på kort!

Färgen satte jag på på salongen sen åkte jag hem för att skölja ur det. Eveline fixade håret på mamma som är på 50 års fest ikväll så då passade jag på att ta lite färg :K Ska dock till salongen på Onsdag igen och fixa lite mer och toppa lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0