En lugn eftermiddag

                                                                                      JAG är vrål hungrig!


Skoldagen var skön. Först franska där vi kollar på film. Sedan Engelska i en halv timme för att det var så många som ville gå på lunch konserten i aulan. Jag titiade in där lite snabbt bara, cirka en halv låt. De va rätt mkt folk där. Sen datakunskap. Efter skolan har jag pluggat matte. Mamma var i stallet och pappa i Sthlm för att kolla på fotboll så hade hela eftermiddagen för mig själv. Skönt! Har matte A prov imorrn. Så det är ganska lätt. Sen skrev jag mina mål inför specialidrotts mötet som jag har i morgon. Ska kanske skriva lite på Samhällsuppsatsen om massmedia också men den ska inte vara klar för ens om två veckor så det är rätt lungt men man kan lämmna in den tidigare för feedback så då är det ju bra att vara i tid.

Äntligen kom mamma hem så hon kan laga lite mat, Det blir pannkakor efter mitt önskamål. Det är en av mina favorit rätter.  I kväll ska vi till kungsörs ridklubb och kolla på mammas arbetskamrat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0